miss my Julia

Det är för mkt som händer just nu så jag kommer inte blogga så mkt nu på ett tag. Har för mkt på jobbet och har fullt upp när jag kommer hem. Hinner knappt med och träna och det är inte vanligt för att vara jag! Men det positiva är att jag har fått VÄLDIGT mkt jobb framöver ;) TJOHOOOO!

Nej nu ska jag äta färdigt, ta reda på all disk, hänga tvätt och sen stupa i säng. Har börjat läsa på en skitbra bok och på bara 2 kvällar har jag läst över 180 sidor ;D Haha, både jag och Joakim har blivit riktiga bokslukare!

Saknar min Julia <3 Var flera månader vi va med varandra sist!! Men jag ringde hon idag och vi skulle klämma in något snart ;)



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0