Bellme

Till alla er som ÄLSKAR Osis dust it, nu kan man beställa 2 st för 179 kronor inne på Bellme !! Det gjorde jag nyss, och det dök ner lite andra saker i korgen också. Deras affärsidé är såhär :

" Bellme använder ett nytt sätt att sälja kvalitet till lågpris. Vi säljer bara en vara per dag och då till ett pris som nästan alltid är lägst i landet.

Vi säljer inte en vara om vi inte har lägsta pris på prisjämförelsesajterna. Hur är det möjligt att göra detta? Jo, eftersom erbjudandet bara gälleri ett dygn så anser inte leverantörerna att vi stör deras normala försäljningskanaler.

Bellme blir då en utmärkt kanal för att sälja av restlager och liknande.

Så här fungerar det i praktiken:

• Varje dag kommer ett nytt erbjudande som gäller i ett dygn

• Erbjudandet stänger respektive öppnar 24:00

• Varje erbjudande är begränsat i antal, först till kvarn gäller

• När det är mindre än 20 % kvar av lagret ändras knappen "Köp" till "Köp nu"   "


Alltså perfekt när man har liten plånbok ;) Detta fick jag ner i kundkorgen:



Läppbalsam från makeupstore, har redan en men det håller på att ta slut + att det är bra att ha med sig överallt ;) Så jag ska lägga detta i väskan, perfekt när man har fnasiga läppar!! Hur bra som helst, och ett badskrubb (det var ett paketpris) 175 :-



Dust it ger volym man bara kan drömma om och passar perfekt till "busiga" frisyrer. 2 st för 179 :-



Solbrillor (: Jag tog de svarta men vill ha de blåa också men vet inte om jag passar så bra i det så vill prova de blåa först ;) 129 :-

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0