Två veckor, två dagar (:

Måste bara säga att det bara är TVÅ VECKOR KVAR tills jag och prinsen åker till Egypten! (: Är redan nervös :P haha! Sen är det bara TVÅ DAGAR KVAR till jag och Jullan-Gullan åker till Göteborg :D haha! Det ska bli så jäkla roligt, hoppas på bra väder när vi ska på Liseberg bara (: Så vi slipper frysa i Karusellerna ;)

Åh vill shoppa så mkt till lägenheten nu så det är inte klokt! Detta är bara några saker:

Göra en ny och FRÄSCH garderob
Köpa nya gardiner
Rullgardin
Kuddar
Plädar
Dukar
Och mkt mkt mer .... Meeen man måste väl ha pengar till det vad jag har förstått :P

Nu ska jag ta och käka ett äpple innan jag byter om till Dans o gym!

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring om du vill ha hjälp med monteringen av rullgardinen :-) //Pappsen

2009-09-22 @ 18:46:12
Postat av: LolloKull

Jadu farsgubben, klarar du av att montera dom åt rätt håll då? :P Kram!

2009-09-22 @ 23:56:45
URL: http://lollokull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0