Träning träning!

Trodde att jag skulle vara ännu mer nervös nu, men jag är ganska lugn. Fortfarande oförbered men lugn... Fast nu har jag ju haft en massa andra saker att tänka på så jag har inte hunnit tänkt efter. Har precis kommit hem från mitt andra träningspass, Afropowerdance. Om ni vill veta vad det är så klicka här. Det var tungt idag men det är så JÄDRA KUL! Innan de så tränade jag Pilates, vilket är sjukt drygt + att jag gymmade halva mitt program efter. (Eftersom vi körde mkt av de styrkor jag hade kvar på passet i pilatesen)

Nu har jag precis duschat och ätit. Ska fira att jag ska på anställningsintervju imorgon med Pepsi och Stjärnor :D MUMS!

Kan inte Baby komma hem nu? Han är och tränar innebandy, vill ha hjälp med vad jag ska säga imorgon.... Älskar dig Baby!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0