Telefonintervjun

TJOHOOOO! Det gick suveränt med telefonintervjun! Hon skulle ringa mig i slutet på veckan (: Haha! Men det gick i varje fall kalasbra! Hon sa att hon hade fått en väldigt bra bild av mig och att jag lät väldigt intressant (: Hon fick en lätt chock också när jag berättade om mina svagheter. Okej det var inte så illa som det låter utan mer för att jag svarade mina svagheter på en gång, vilket inga andra hade gjort :P
Nu har jag ringt och förvarnat Jonas också ifall att hon ringer till honom ;) Så nu får jag vänta på det andra samtalet, det går helt enkelt bra nu. Blev erbjuden en tjänst imorse och nu ringer en till efter mig (det första jobbet som jag sökte också, och jag var väldigt kräsen i början!) Så nu kan man säga att på 5 jobb jag har sökt (3 jobb har inte ansökningstiden gått ur) har jag blivit intervjuad av 2 stycken!! ALLTSÅ ÄR JAG 100% HITTILLS ;) Det tycker inte jag är illa de!

Nu ska jag smälta lite vad hon sa i luren sen ska jag ta mig an lite andra grejer ;)

Ikväll är det träning TJOHOOOO igen!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0