TACOKVÄLL

Sådär ja, nu har jag slutat jobbat och är åter hemma i lyan (: Dagen gick riktigt fort idag, men det var nog bara för att jag fick skruva ihop 2 databord! Det är skoj att skruva! Handlade sedan allt som vi skulle ha inför kvällen (: SMASKENS!

Ikväll blir det TACOKVÄLL! Ååååh vad jag har längtat, men tror inte Joakim blir lika glad :P Haha! Men här är det jag som bestämmer (eftersom det är jag som är kocken i huset). Längtar tills han kommer hem. Han är på cup i Avesta (DM) och spelar för fullt. De vann mot Mora som är ett Div.1 lag medan Joakims lag spelar i Div.4!!

Innan Joakim kommer hem ska jag hinna med detta (Stryker allt eftersom)

Diska
Vattna
Plocka
Vika ner tvätt
Städa badrum
Damma
Dammsuga
Och kanske skura golv (!)

Tror ni att jag hinner? Det tror jag men jag är slö just nu så nu blir det lite facebook och sen börjar jag! (:

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0