suget kryper sakta inpå

Gud vad roligt med så många nya läsare här, hoppas ni är här för att stanna (:

Sitter och käkar lite nu innan jag ska fixa lite grejer innan träningen. Jag har hållt på och tvätta hela eftermiddagen så jag skulle kunna få med mig lite rena kläder till Götet, hoppas bara att de hinner torka :P

Är sugen på någe gott, typ chips och dip eller ostbågar.. Kan bli det efter träningen ;) Haha! Skulle ju vara sjukt gott idag (:

Julia jag hoppas du kommer ihåg att ladda kameran nu! :P PUSSSSS

/ L

Kommentarer
Postat av: Söderlund

CHATTA MED SÖDERLUND!



Nu har du chansen att ställa alla dina frågor och få svar

genom att starta en egen och priva chatt-ruta med honom

och det direkt i bloggen. Det enda du behöver göra är att

besöka bloggen för att sedan ställa alla de frågor du bär på.



Kärlek Rykten Bloggen * - Vilka frågor som helst!

Men ta chansen. Det händer inte alltför ofta att chatten är igång.



Svarar på allt och helt utan censurer. Take it, or leave it!

2009-09-23 @ 18:05:54
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Morgan- The One

ååå prata inte sug ja måste fan ha en marabou de godaste som finns! :O :P

2009-09-23 @ 18:11:25
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0