Sötunge

Nu är jag trött efter en dag som var seg från början men fartfylld mot slutet ;) Myste med mig själv i soffan innan Hiphopmix och där var jag helt borta tyckte jag själv, men tränarn tyckte att jag var duktig. Sen gymmade jag och stack till affären och handlade melon, vindruvor och lite annat smått och gott (: Efter det blev det att åka till sporthallen för att kolla på prinsens träningsmatch. Det gick bra för herrarna men tyvärr så förlorade dom med 4 - 6 (efter att ha tagit ur målvakten). Jag hade fullt upp på läktaren med busungen Victor (: Sötare barn får man leta efter ;) haha, han kollar bara på mig och skrattar, så fort jag säger något skrattar han. Haha! Han hade saknat mig sa han också (: SÖTUNGE! Därför får jag avsluta med en bild på honom ;)

 

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0