Patetiska jag!

Vem fan kan börja grina till första låten i idol? JO, L O L L O  KU L L !! Durma, JÄVLAR vad bra du var sitter och störtbölar i soffan just nu :P Haha! Patetiska jag, men det var ju så vackert!

Har slagit mig till ro i soffan med en Grekisk sallad på magen efter ett 2½ timmars träningspass! Först var jag på Hiphopmix (55 min) styrketräning (ca 45 min) kondition (25 minuter) och slutligen Core (25 minuter) så nu är jag helt färdig och om jag inte kommer att ha ont i rumpan imorgon då vet jag inte vad! Var rumpträning på ALLA pass, även konditionen (eftersom jag sprang med lite uppförsbacke) Så ojojoj..

Ska in och duscha snart är bara tvungen att äta först och kolla på Idol ;)

Vi kanske hörs sen!

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, visst var hon bra. Man rös i hela kroppen:)



Puss, mor!

2009-09-09 @ 07:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0