PÅ TVÅ TIMMAR

Hej hej hallå!
Idag ska jag hinna med mkt innan min karl slutar OM TVÅ TIMMAR!!! Kommer checka av allt eftersom så jag vet vad jag har kvar:

Diska
Tvätta

Ta ner tvätt
Hänga tvätt

Städa Sovrum
Städa Vardagsrum
Putsa bordet (i vardagsrummet)
Städa Toaletten

Städa köket
Städa Uterummet (får se om jag hinner annars gör jag det imorrn)
Skura golv (Också om jag hinner)
Städa Hallen
Damma
Dammsuga
Göra mat
Äta

Handla

som ni ser så har jag en hel del att göra P TVÅ TIMMAR! Så jag började med att göra soppa och äter nu :P

/ L

Kommentarer
Postat av: Blom

hemmafrun ;)

2009-09-03 @ 21:47:34
Postat av: Kull

Tyst med dig, vi skulle faktiskt få främmande :P haha! Bokat klubbstugan den 12:e än då? ;D

2009-09-03 @ 21:49:45
Postat av: Jojo

Herr Holmlund har nog den delen på sitt samvete, så vi får höra med honom

2009-09-03 @ 22:19:35
Postat av: Anonym

Ooooh okej! Då får vi ta det med honom då :P

2009-09-03 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0