Mkt tv tittande

Nu har jag duschat och gjort mig iordning (: Spelar in The Mentalist så jag och Joakim kan kolla på det tillsammans ( Vågar inte kolla på det själv :P ) Och snart är det säsongsstart för Hell´s Kitchen, varför ska alla bra program börja till hösten för? Iofs är det bra eftersom man vill vara ute på somrarna men fan nu fick jag en hel del att följa! MEN det verkar ha varit säsongsavslutning på Lipstick Jungle vilket jag inte visste om så där är det ett mindre och nu kommer det 3 nya, 4 med Grey´s som börjar den 30:e September! :P Sen blir det ju till att följa Idol också.. ojojoj hur orkar jag?

Nu ska jag läsa min bok innan Hell´s börjar, Ååååh Gordon Ramsey <3

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0