Hejdå Ludvika, HEJ HEJ Göteborg

Hallå och Godmorgon!
Har sovit dåligt inatt fast jag somnade på spikmattan igår. Prinsen har också sovit dåligt.. Konstigt, har det kanske vart fullmåne? Eller har vi bara påverkat varandra? Nåväl, håller på och packar det sista nu innan vi ska iväg till systemet och handla lite gott gott (: För idag sticker jag och Jullan till GBG. Vi kanske höres där, om inte så får vi höras på söndag kväll (: Då kan det komma upp väldigt roliga bilder kan jag tänka mig och bilder på allt vi har shoppat, ojoj (:

Men tills vidare får ni ha det så otroligt bra! För vi ska leva loppan! ;) Till de får jag väl slänga upp ännu en bild på mig och Jullan-Gullan



/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0