Härliga förmiddagar! (:

Gomiddag!

Det har vart en helt perfekt morgon! Fast vi sov lääänge! Vi hade ställt klockan på 09.00 men varken jag eller Joakim hörde den så vi vaknade 10.35 ;) Haha! Då gick Joakim och gjorde ordning frukost så jag fick frukost på sängen samtidigt som vi kollade på en film "Run fatboy run". Den var helt okej och lite smårolig sådär (:

Medan vi kollade på filmen så ringde de från Fototjänst och erbjöd mig en tjänst (: Tycker det där företaget låter lite halvmysko (de var dom jag var på anställningsintervju hos) så jag sa att jag fick återkomma i slutet på veckan (:

Farfar ringde också! Det var trevligt att prata med honom, det var så fruktansvärt längesen nu! Men vi bestämde att Jag och Joakim skulle dit på kyckling på onsdag så vi kunde prata lite mer (:

Ringde senare till Anna och nu är typ allt klart till Göteborgsresan! TJOHO!

Nu har vi även beställt pengar från Forex eftersom inte Handelsbanken hade Egyptiska Pund. Så det ska jag också hämta vid min Göteborgsvisit (:

Nu ska jag laga mat, men vi höres!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0