Gym + hiphop

Det var ingen Afropowerdance idag så jag fick nöja mig med ett pass på gymmet och dansa hiphop vilket var kul !:O Fast de som jag dansade med hade dansat ett bra tag, sen kommer jag som nybörjare men måste säga att jag lärde mig snabbt :D Efter hiphopen var jag väldigt joggingsugen, man kanske skulle ha passat på att springa en runda när man väl är sugen, för det är så otroligt sällan! Meeeen eftersom jag är feg och vill inte springa själv så hoppade jag över det denna gång. Men jag måste bli bättre på det!

Nu sitter jag i soffhörnet med en soppskål i handen. Ska nog ringa mor min och höra hur det är med hon, sjuklingen där!

Ikväll är det säsongsstart på "The mentalist" en riktigt bra serie! (:

/ L

Kommentarer
Postat av: Hemlig bloggläsare no.1

Finns det någonting på tv som du inte följer?

2009-09-02 @ 00:58:24
Postat av: Anonym

Ja det är faktiskt en massa saker jag inte kollar på, följer enbart Lipstick och mentalist :D haha!

2009-09-02 @ 09:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0