GOMORRON!

Gomorron gomorron! Nu har jag fått sovit ut och det känns så skönt i hela kroppen! (: + att vi hade bäddat rent i sängen också! AAAH Lovely! Det är nog bland det bästa som finns, nybäddad säng (:

Ska sticka till Borlänge idag tänkte jag, ringde till Julia men hon skulle jobba, ringde till emelie men hon var i tunisien! JÄDRAR VAD SKÖNT! Lyckoost! :P Sen igår ringde jag till Lisa och hon var i sthlm så det blir jag som åker själv snart jag (: Fast det blir nog ingen shopping (:

Ikväll är det träning shiet vad skönt äntligen har inte tränat nu sen i torsdags så nu är man riktigt laddad (Har jobbat hela tiden så det har itne funnits någon tid).

Nu ska jag fixa frukost, ha det så bra!

/ L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0