Gissa vem som har fått jobb?

Och gissa vem som tackade nej till det också :P haha! Jo det är faktiskt jag, måste ju säga att jag inte tycker om att jobba mot enbart provision. MEEEEN vem skriver i en annons : Garantilön 15 000 + hög provision? När de inte ens menar att man får garantilönen utan man måste sälja för 65 000 kronor innan man får garantilönen ens. Och 18 % provision på allt man säljer är väl inte högt? :O Såååå jag tackade nej. Men nu har jag blivit erbjuden båda tjänsterna som jag kommit på anställningsintervju hos, och det är väl inte illa det heller? Men nog om det.

Idag var jag och prinsen till farfar och hälsade på över en bit mat (: Det var kul att träffa honom, det var så längesedan. Som vanligt efter maten åkte fotoalbumen och klippböckerna fram. Alltid lika skoj att kolla i dom men måste ju säga att NLT bara blir sämre och sämre på att göra reportage!! Inge "ungdomslag" knappt och definitivt inte några andra lag förutom LFK... SKRÄPTIDNING! Men ändå läser man den ;)

Nej nu ska jag ringa Gullan-Jullan (som farfar säger) och höra om allt är klart inför morgondagen då jag och hon sticker till GÖTET!



/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0