Drottningen på golfbanan

Har precis kommit hem från golfbanan (!) Jag spelar inte ens golf :P haha! Men Joakim skulle köpa ny "Driver" Så jag följde med och slog på ranschen :D Det gick ASBRA! Faktiskt! Sen skjutsade jag iväg Joakim till jobbet och nu sitter jag är med min kopp med Roiboost te (stavning). (Ett rött te i  varje fall) Och tänker på om jag ska beställa lite underkläder från den där SUPERBRAA Hemsidan där det finns storlekar som jag också kan ha ;) www.bravissimo.com/ är det i varje fall, men det läskiga är att jag vet inte vilken storlek man ska beställa eftersom det är en amerikansk sida :S Är det någon som vet vilken storlek man ska beställa om man har 70F är det 32E då? :S

Sen funderar jag även på om man ska sticka en vardag till Makeupstore och sminka sig, för jag behöver en ny mascara och en massa andra grejer, är nån på? Ni vet väl att om man betalar 495:- så får man en sminkkurs på Makeupstore + att man får köpa smink för pengarna också ;) Asbra! Man kan boka på http://www.makeupstore.se/sesv/courses.php :)
 (välj butik + "privat sminkkurs" + datum ;)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0