Göteborgstrippen

Nu är jag hemma igen (: Det är skönt att vara hemma samtidigt som det var så skoj i Göteborg att man inte ville åka därifrån! Vi shoppade mycket kläder, gick på Liseberg (där både jag och Julia vann stjärnvinster) sen var vi ut både på fredagen och lördagen (: Så nu är man rejält sliten!! Inte nog med det, jag kom till jobbet klockan 08.00 imorse (gick upp strax efter halv sju) helt paj sen kommer man till jobbet så möts man av ett stort flin av Mattias sen blev det en konversation som löd ungefär såhär

" vad gör du här? "
- Vadå? Jag ska väl jobba, NEEEEEEEEEEEEJ säg inte att jag har gått upp i onödan?!
" Tjaaaa, jag trodde jonas skulle börja 08.. "
- Men han sa ju att jag skulle jobba idag......
" Men vad kul, jag tänkte precis på dig att det var längesedan man såg dig (: "

Jonas kliver in genom dörren och ser helt förvånad ut när han ser mig..

 - FAN, jag har gått upp i onödan va?
*skratt* " Ja, det har du, men du får vara kvar till 11.00 om du vill så kan jag sköta besällning "
 - Ja, nu har jag ju ändå gått upp i onödan så det går bra :P

Herrejösses, fast det var inte mitt fel i varje fall (: Han hade sagt fel :P hahaha! Så nu är jag dyyyyyyngtrött och ska sova snart.. Tror inte att det blir någon träning ikväll heller, kan inte gå riktigt pga knät så det är väl ingen idé att riskera något! Men vi får se hur jag känner det senare.

Här kommer några bilder från GBG (kommer säkert fler senare)



Stora Theo som inte är nå blyg längre (: Hur kul som helst att träffa honom, fick till och med TVÅ pussar ;)

 

Väggen i hallen är såååå söt (:



Påväg på shoppingrunda, taggade till tusen! (:

Ölpaus på gamleport

 

 

Efter shoppingen stack vi hem till anna och rännan för att dra ut och käka på Götas, SMASKENS vad goda pizzor de hade!!  Där träffade vi Pia (till vänster). Efter maten satt vi kvar och drack och pratade för att sedan bege oss till Anna igen där detta kort är taget. (Anna har en väldans snygg peruk på sig ;)

 

LÖRDAG OCH LISEBERGSDAGEN!!!!

 

 

Jukebox (åkte inte den, men den ser ju lite lustig ut ;)

 

 

MAT i en tågvagn ;)

 



En överglad Lollo

 

Våra vinster Julia vann : BILAR, twist, någon bag med godis i och Film

Jag vann: PLOPP, chips och film (:



Nu ska det partas! (:

 

Förväntansfulla på vad denna kväll har att erbjuda ;D

 

 

Stötte på lite andra brudar från Ludvika, fast denna brud har blitt Göteborgska ;D Emelie

 

 

Lina och Emma (:

 

 

En väldigt suddig bild får avsluta denna resa, Julia, jag och Julia..

 

På söndagen åkte jag och Gullan-Jullan hem, 7 kilo tyngre, uppsvällda, trötta och rejält slitna men kul hade vi och det var värt vartenda öre :D TACK HONEY <3

 

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0