Det gick.....

Intervjun gick bra! Man kände ett lugn direkt när han kom fram och hälsade! (: Han berättade om företaget, om vilka som jobbade där osv. Han kunde prata om man säger så :P Haha! Och han pratade vääääääääääldigt mkt! Men jag fick prata jag med och det verkade som om han gillade mig, jag hade ett "go" i mig (:

Nu är jag så jävla trött så det finns inte, måste sova innan lagfesten ikväll!

Ops har glömt att säga att mina underkläder har kommit och de var sååå fina (: Nästa gång blir det till att beställa från Bravissimo.

ÄNTLIGEN har vi köpt en spikmatta (yantra) som jag ska prova imorgon kväll för första gången, det sägs att det gör ont men man ska väl tåla lite i varje fall? Nu kanske man ÄNTLIGEN kan somna på kvällarna utan att ligga och snurra runt.

Jonas ringde nyss och gav mig nya jobbtider (Y) Tummen upp på det!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0