Det går bra nu :)

AAAAAAAH Nu är jag glad :D Det blir götebooorg 24 - 27 September med Julligullan! Ska bli så skoj och fick precis veta att Cousin Bill spelar precis den helgen på Dubliner :D asbra! Så nu kommer det att bli en grymt kul weekend med Shopping, Träffa alla GOA släktingar, Liseberg och Dubliner :D LÄNGTAR VERKLIGEN! Och allt detta får jag dela med min Julia :D

Snart ska jag och träna, vi åker om ca 45 minuter! Nice!

Jag kollade i kalendern med mor idag och det visade sig att vi är lediga helgen den 16 - 18 Oktober nästa gång. Resten av helgerna har vi fullbokade! Men det är bara roliga grejer så!

/ L

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men lilla stumpan, hur ska du klara dig utan "mamma" i Göteborg? Och du är alldeles för liten för att gå på den krogen. Där vet man ju aldrig vad som kan hända!!! ;-) Jag kanske ska fråga "pappa" om han ska följa med er?



Puss och kram

2009-09-03 @ 15:41:09
Postat av: Lollo

Haha denna kommentar hade jag inte sett :P Nej jag kommer inte klara mig utan min "mamma" "syster" eller vad vi nu är :P haha! Ja jag vet att jag är för liten men det var jag då också! Det kan finnas massa snuskiga karlar som ska gifta sig där.. , vem är "pappa" ? PUSS

2009-09-08 @ 21:31:47
URL: http://lollokull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0