Dåligt med sömn och en kropp som gör ont!

Snacka om att jag har ont i HELA kroppen idag! Men mest i nacken efter Afrodansen! JAG ÄLSKAR AFRODANS! Fasiken vad glad man blir av det!! Första passet var en ren plåga bara men det var väldigt bra!! Men jag är helt paj idag! + att jag ALDRIG kan sova! Spelar ingen roll om jag har sovit 2 timmar natten innan jag kan INTE somna!! Det är hemskt så jag får nog ta och införskaffa mig en spikmatta..

Nu sitter jag här och har kommit hem för mindre än en timme sedan, jobbade 09.30 - 19.40 idag! Det var ingen vidare rolig dag heller, och stackars Mattias som hade JÄTTEONT i magen :/

Kommer inte röra mig många metrar ikväll.. Ujujuj! Det blir soffhörnet hela kvällen!! (:

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0