1, 2 eller 3 ?

Oj vad inaktiv jag vart här idag då:P haha! Vet inte vad jag har gjort med dagen, den har bara sprungit förbi (: Har gjort lite ärenden på staden i varje fall (:

Nu är jag påväg till gymmet. Ska gymma sen ska jag faktiskt testa hiphop och om afrodansen är direkt efter så ska jag vara med på den också :D Sen är det core direkt efter det, sååå vi får se helt enkelt om det blir 1, 2 eller 3 pass idag (: haha! Måste sticka annars hinner jag inte gymma innan.

Mamma bli frisk så du också kan följa med mig på pass :D

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kanske kan ta något pass nästa vecka....

Bara vi hittár något vi båda gillar;-)

Snart frisk, jippiiiii!!!!!!!!!!!!!



Puss mor!

2009-09-01 @ 19:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0