TJOHOOO!

HEEEJ!
Ni har saknat mig förstår jag, man känner sig inte riktigt i form att sitta framför en dator när man jobbar från 09.30 - 19.30. Man har inte riktigt den tiden känner jag för när jag väl är hemma vill jag umgås med prinsen, laga mat och slappa i soffan (: Men idag fick jag en stund över nu när jag sitter här och äter en ny räkgryta som jag slängde ihop ;) MYCKET GOD och ganska stark ;) Det går ju att göra mycket gott bara man har en gnutta fantasi och detta blev fantastiskt gott :)

Det känns i benen att jag inte jobbat på ett tag! ojojoj, sen får man komma in och köra 10 timmars pass ;) Haha! Fast imorgon jobbar jag bara 8 timmar (: Så det är skönt, men sen får man jobba hela helgen också, mindre kul men man tjänar bra med pengar då det är 100% OB :D GALET!

Nu ska jag spela in inlåst så jag och Joakim kan kolla på det någon gång.. :P

Nej nu måste jag fortsätta att äta men jag slänger upp en bild på maten (:




/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0