Ojojojojojojoj

Ojojojojojojoj vad trött jag är. Men jag tar allt från början!

Gårdagen var det jobb som stod på schemat, som vanligt. Meeen jag ska inte klaga! Efter jobbet stack jag till Saxdalen där mor, far, bror, A-L, Johan, Eva-Lena, Pontus och Linnéa var (: Fasiken vad trevligt det var, man har verkligen saknat Linnéa hemma i Ludvika (: Satt och pratade gamla barndomsminnen och vad hon gör nu för tiden eftersom hon lever ett spännande liv på sjöss (:

Prinsen ringde (han var på match i mockfjärd) och sa att han hade blivit skadad. Så stackarn får gå på kryckor en tid framöver. Vi ska till sjukan och kolla hans knä på måndag.. :/ Hoppas det inte blir långvarigt för honom.

När det var dags att sova var jag så nervös, låg och rullade runt i sängen hela natten och fram mot 03 tiden somnade jag äntligen MEN jag vaknade HELA tiden! Var så nervös eftersom det var jag som var "chefen på stället" för första gången på Jysk skulle jag öppna helt själv (larm och djävulskap) och stänga helt själv. Sen skulle jag fatta viktiga beslut om det behövdes ;) Men det gick HUR BRA SOM HELST (: Så jag är meganöjd! Blir samma procedur imorgon men då kommer jag inte att vara lika nervös som idag (:

Nu sitter jag hemma och väntar på att Kusinerna ska komma (: Alla är hemma från sina hem i Kalmar, Göteborg och Linköping (: Så det ska bli grymt kul!! :D

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0