Kryare

Hallå!
Det är många som är morgonpigga och tror att jag har skrivit i bloggen redan, eller så är de nattmänniskor ;) Haha!

Idag mår jag mycket bättre än igår, vilket är skööönt. Lite feber fortfarande men inte så mkt (: Så nu kanske man kan jobba normalt utan att typ svettas ihjäl så fort jag rör mig ;) Så mor och far, vi kommer ikväll på TACOOOOS!
Nu ska jag bara äta upp mitt ägg sen ska jag till jobbet, börjar om mindre än 40 minuter...

Just ja, är det någon som kan förklara varför det låg en NLT på golvet när man vaknade imorse? Bra var det i varje fall :D

Ciao / L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så välkomna och NLT är vi skyldiga till.

Ma&Pa

2009-10-02 @ 11:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0