jäsp

Nu är jag då trött! Fast det är väl inte så konstigt eftersom det var sån jääädra dryg träning! Mina ben är stumma och min rygg värker :/ Har precis käkat klart och fixat lite med disk och så (: Så nu tycker jag att jag ska krypa ner i sängen och kolla lite på tv..

Imorgon kanske det blir fika med Emelie! Det blir nice för det var mycket längesedan! Och på onsdag ska jag troligtvis vara med Knugen, det var också mycket längesedan! Ser jag fram emot! (:

Just ja imorgon kommer det bilder från lördags, har lagt upp dom på Facebook men har inte orkat här riktigt ännu men om ni är nyfikna så är det bara att gå in på min Faceb. Lollo Kull (: Ciao

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0