Händeserik dag

Hallå där!

Händelserik dag måste jag säga :D kul att träffa Theo (: Så jädra söt och go ;) Fick mig en liten puss idag igen! :P haha! Sen har jag precis avslutat ett roligt samtal med farfar också! ;D Den gubben är det fart i! (:

Nu måste det bli fart i mig så jag inte kommer försent till gymmet! Ska träffa min PT där för att styra upp något nytt ;D Spännande eftersom det har kommit så många nya maskiner! (: KUL! Nästan allt är bortbytt mot nya bättre maskiner med luftmotstånd!! :O Förstår mig inte riktigt på dom.. :D

Senare ikväll blir det innebandy träning, får se hur det går! Tror att jag måste ta det lugnt ett tag framöver för min hälsena mår inte så bra, det sista jag vill är att få hälseneinflammation igen :/



Detta är min favoritbild just nu! För vi är så bruna och fina sen kan man dö i prinsens vackra ögon ;D

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0