Glad idag!

Hej och Goddag!

Min häl är sämre sen jag gick på Afron igår! Så det suger, men något kul är att jag gått ner 1,8 kg på 5 dagar ;D De ni! Haha! Och en till sak som är kul är att jag och Prinsen stack till Elgiganten i förmiddags och kom hem med....... Ett playstation 3 så nu är Joakim som ett litet barn på julafton!! :P haha! Jag ska att han ska unna sig själv någonting nån gång istället för att betala en massa räkningar hela tiden och då köpte han det :D ASBRA! Fast jag har inte råd att köpa Singstar just nu, det finns en massa saker som går före. Till exempel roliga räkningar och äckligt dyra linser! Som om det är mitt fel att jag inte ser bra! USCH SÅ DYRT!

Men nu ska jag inte hänga läpp för det för ikväll ska jag ha myskväll med mig själv (: TJOHO!

Mamma: Nu har Joakim bokat Risk 1:an, han fick inte öppna PS3 förrän han hade ringt ;) Jag har mina knep! Fast han kanske ångrade sig och hade velat komma hem från Egypten med några kameler rikare ;)

/ L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat gumman, visst har du dina små knep men jag lovar att Joakim inte vill byta dig mot kameler:-) (möjligen mot Ps 3). Puss mamma!!

2009-10-23 @ 12:53:55
Postat av: Kull

Haha, ja eller hur ;) JA, han kommer bli helt fast vid det där ;D haha! Men bara jag får ett singstar har jag sagt (och en dansmatta när det kommer ut på ps3) Haha, Pussss! Kommer ner till dig på jobbet snart!

2009-10-23 @ 14:00:23
Postat av: Anonym

Dansmatta, vad kul då kommer vi!!

Ma & Pa

2009-10-23 @ 15:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0