fullt upp varje dag (:

Hallå!

Äntligen har man vaknat efter en härlig sovmorgon (: Iofs vaknade jag 10.25 av att klockan ringde men jag har legat oich dragit mig sedan dess! och prinsen började tidigare idag så han har redan dragit. Han ska sitta på ett 4 timmars möte ;D haha!

Vad står på dagens schema då? Jo jag ska fortsätta med städningen, har inte kommit så långt ännu eftersom jag har haft fullt upp med kompisar och träningar. Sen ska jag träffa Knugen över en fika och senare ikväll blirdet gymmet + afro om det går för min hälsena. Ska väl testa i varje fall, man kör ju på egen förmåga då om man vill ha det drygt eller lite lättare (: Och eftersom prinsen fick börja mycket tidigare idag så får han sluta tidigare! JAAA! Så han kommer hem kring 21.30 istället för 00.05 som han brukar komma hem (:

Hoppas ni får en trevlig och roande dag! CIAO!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0