Dumma hälsena

Egentligen så tror jag inte att det är någon bra idé att träna ikväll men jag ska ge det en liten chans ändå, vill ju inte missa några träningar när jag missar så många matcher :/ Men dumma hälsena, varför måste du göra ont nu för? Och ändå har jag vilat dig en vecka från ALL träning!! Det blir bara värre och värre med den också så min PT (personliga tränare) tyckte att det inte var någon bra idé av mig att träna innebandy eller Afro imorgon men jag sa det till honom " sen får jag ju vila hela helgen ;) ". Han skrattade väl men tyckte att jag skulle vila en bra längre tid :/ I varje fall från spring och hopp, men gymmet gick bra ;D Men inte Innebandy, Afro, Hiphop och sånna där roliga grejer :/ BLÄ PÅ DET!



/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0