Dumma amerikaner!

Alltså jag brukar ALDRIG kolla på Oprah men nu blev jag fast framför TV:n och jag måste säga F A N V A D D U M M A A M E R I K A N E R Ä R ! Det är helt sjukt, de sitter och pratar med ett ungt par om sex, ungdomarna sitter i soffan medan deras mammor sitter och övertalar dom om att inte ha sex. Och när Oprah frågar om de är redo så säger killen "Ja, jag känner mig redo" Och tjejen säger att "Jag känner mig redo men det känns som om jag blir sakta övertalad om att inte ha sex" och vet ni vad publiken gör då? DE RESER SIG UPP OCH ÄR HELT ÖVERLYCKLIGA FÖR ATT HON INTE SKA HA SEX. Va fan de ser ut att vara 17  - 18 år!! Alltså tjejen fick stående ovationer för att inte ha sex.

Och om ni inte har sett America got talent någon gång så kolla på det och kolla speciellt på publiken.. Alltså.. Jädra Amerikaner!




/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0