Allt annat än en myskväll

Hallåååå!
Nu har jag inte bloggat på hela dagen så jag måste börja med att rensa ur skallen lite! Har mått pissdåligt hela dagen idag och igår kväll/natt för det är såhär att min kära Myran skulle ha fyllt 19 år idag (3:e Oktober) så jag fick mig en rejäl gråtattack inatt :/ Saknar honom så otroligt sjukt mycket så det finns inte! Älskar dig Myran <3
Har så jääädra svårt att sova på kvällarna, men jag tror jag vet vad det beror på nu. Det är såhär att om inte jag somnar före Joakim (vilket aldrig händer) så blir jag att ligga och fundera på allt och kommer alltid in på samma saker, tragiska upplevelser, vilket gör att jag kan ligga uppe nästan en hel natt innan jag somnar. Och det händer väldigt ofta också! Aja nog om det. Orkar inte berätta om hela mitt liv i ett enda inlägg...

En kul sak som hände idag, eller kul och kul det var mest sött (: Det var i varje fall att Mattias kom in och gav mig en "hejdå" kram på Jysk! Så jäkla sött gjort! För imorgon gör jag min sista dag på lite mer än en vecka ;)

Sen var det tänkt att jag skulle ha en lugn och skön myskväll med mig sjläv. Hade laddat upp med pepsin till och med. Men så blev inte fallet istället ringde dom precis när jag satt mig ner och skulle börja äta ur min goda grekiska sallad från Etna och sa "kooooom hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit snälla" så jag stack dit prinsen, Hinz och Linda var och gjorde dom sällskap. Det ena ledde till det andra så till slut var jag tvungen att hem och göra mig i ordning för att sedan sticka på deras "lagfest" hos Robert och Angelica och det ångrar jag inte! Hade så jäkla roligt!! (: Orkar inte berätta om allt kul som har hänt men en bild säger mer än tusen ord så varsegoooood (:

Joakim som ser helt galen ut



Linda var snyggast på festen!

 

Jag har aldrig skrattat så mkt på länge, sen stol som vek sig! HAHAHAHA

 



Hinz, Linda, Fredrik och Emil i sitt esse (:



Prinsen och Robert



Armhävnings battle som slutade i en böghög ;D



Och Emil skulle bli såhär ledsen om han inte fick åka med i bilen :P Och den bilden får även avsluta en rolig kväll! Hoppas att ni fick skoj på krogen också! Haha, Roberts kommentar till mig var bäst på hela kvällen i varje fall men den kommer jag inte att säga här för jag vet att ett fåtal av mina läsare skulle bli liiiite sura ;D

Ciao / L 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0