BILDER i massor

Måste ju börja med att säga, vilken rolig maskerad/20-årsfest det var igår (: Tack så hemskt mkt Julia! (: Hur kul som helst!

Men nu kommer det som alla har väntat på, lite bilder från Egypten, så bered er på ett långt inlägg ;)

På arlanda



På arlanda klockan 06.05, jag var nervös så det blev lite lugnande (hatar att flyga)



Äntligen framme på hotellet (:



Första dagen vid poolen (:



Första dagen vid poolen (:



Hotellet som var KANONFINT detta är bara 1/1000 del typ :P haha



Också hotellet, det lite grå/blåa är en lagun och det blå/blåa är havet (:



På en promenix för att utforska hotellet (:

 

Upptäcksfärd.

 



Marinan på hotellet (:

 

Det simmade förbi lite fiskar när vi satt och åt (:

 

 

Poolen ( 1 av 3 )

 



Det fanns Jacuzzis vid poolen (:



Utsikten från terassen (:



Utsikten från lunchrestaurangen



Min prinsen (:



På stranden (:



Prins



Mohamed our Lifeguard and me, myself and I :P



Min älsklingsprins (:



Mohamed, prinsen och Hani (vår bartender som inte var där hela vår vecka buhuuu)



Jag



På fredagen åkte vi ut på snorkelutflykt :D



Min snygga prinsen!



Jag på båten



Jag hade bränt hårfästet så jag gick med mitt linne på huvudet :P





Den fina solnedgången



Denna kväll var det Danmark - Sverige så vi tog "limon" in till Hurghada

 

Min älskling

 



Jag älskar dig <3



Snyggast



och jag började som vanligt grina åt ett barn som var så sööööt! :P



Fin konst av vår kära vän mohamed (:



Sista dagen innan hemresan. .. .. . .:(



Du är det bästa som finns <3



Min dansbandskille :P hahaaa



Åh varför har allt det bruna gått bort?



Hotellet



Inne på favoritrestaurangen som var en italiensk restaurang



och denna bild får avsluta vår underbara resa, älskar dig prinsen <3 


Nu kollar vi på "Patrik" 1,5 så Ciao

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0