ajajajajajajaj

Bra att man vaknar av att man har sjukt ont i magen klockan 06.01 imorse och jag har haft ont sedan dess. Sådär superont så man inte kan vara rak för det kniper bara ännu mer om man står rakt... Är bättre nu i varje fall så jag ska och jobba snart. Börjar om en timme (:

Varför blir det massa Tsunamis och Jordbävningar nu, strax innan vi ska till Egypten. I och för sig så har inte Egypten drabbats men ändå. 1000 - tals har dött redan..

Nu ska jag äta en sådan där god frukost som jag gjorde igår (: Smaskens!

Just ja, jag har ju glömt att säga hur massagen gick. Den gick bra men gjorde ont som satan i gatan bara! Har fortfarande problem med min vänstersida :/ Skulle nog inte ha tränat igår heller men det var så kul! (: bra jobbat tjejer!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0