voddler

Nu har man haft fullt upp hela dagen, har skjutsat runt på prinsen till olika vårdcentraler och till slut hamnade han på röntgen på lasarettet för sitt knä. Han fick lite tabletter och sånt men det var inget som var av i varje fall..

Fick precis reda på att jag ska spela match idag. Ojoj, hur ska detta gå med min häl? Man får hoppas på det bästa, nu har jag i varje fall avstått från träningar i en vecka så jag hoppas att det går bra! Gäller bara att börja tagga, så jag ska sätta mig och spela lite Fifa nu (:

Just ja, glömde säga att vi har precis laddat ner voddler ;) Fanns inte så mkt bra filmer just nu men det kommer säkerligen att komma mer och mer, precis som med spotify men med film liksom (: Får det gratis med Bredbandsbolaget ;) NICE!



/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0