Klippt till mig....

Nu blev ni bra nyfikna på hur det blev eller? Måste börja med att tacka Maria för att hon övertalade mig att jag skulle passa i denna frisyr och jag får väl säga det att nästa gång så blir det lika kort som du ville ha det ;) Haha!



Nu hinner jag inte skriva nånting mer för nu ska jag fixa lite med mig själv innan grey´s ;) Hihi
och prinsen är i Leksand och tur är väl det för jag var inte så överdrivet glad när jag kom hem! Fast det har ju sina orsaker :P Jaja, 2/5 gjorda denna vecka så nu går det bara utför ;) Och på Lördag är det Moulin Rouge fest. Så då kommer det nog upp bilder ska ni se ;D

Har lite fulltecknat framöver,
Lördag 14/11  - Moulin Rouge/Michelle 20 år fest
Fredag 20/11 - Rock/Curry 18 år fest
Fredag 27/11 - Jag och Camilla dag/kväll på Folkan
Sen har jag inte bestämt mig hur jag ska göra veckan efter det på modevisningen, men det visar sig väl ;D

/ L

Kommentarer
Postat av: Angelica

Passar dig bra Lollo! =)

2009-11-11 @ 22:00:33
URL: http://hosangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättesnyggt Lollo!!!!!!!!!!!!!

Puss mamma!

2009-11-12 @ 05:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0