JÄDRA MAGE

Min mage gör mig tokig, måste ringa om det dära nu igen!

Nåväl, har precis kommit hem från gymmet (: Aaah så lite duktig har man vart trots allt! Men det sög att det var så otroligt mycket folk, fast man ska väl träna ner det man har ätit i helgen ;D haha! Nu hoppas jag att Emelie kommer att fortsätta där så man kan gå tillsammans med någon lite oftare! :)

Ska försöka att städa lite men min mage tar kål på mig! Så jag sitter här ett tag till tills det börjar släppa lite... Så då kan jag ju passa på att lägga upp lite bilder :)

Me myself and I



Öga



Öga



camilla satt med mobilen i högsta hugg hela kvällen :P



Drazen! :)



Och Tobbe! :)

sen fanns det inga fler bilder att lägga ut :/ Är riktigt dålig på att ta kort nu för tiden :D

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0