Hallå bloggen!

Hallå bloggen!
Gårdagskvällen var fylld med mycket skratt! Fast det är väl så det ska vara innan man ska på krogen ;D Tack alla som förgyllde min kväll :)

Vi var hemma vid 01.05 då jag ställde mig vid diskbänken och diskade mängder av disk (: Kom i säng strax efter två och fick så ont i magen att jag bara låg och snurrade, somnade efter klockan 05 någon gång och sen ringde väckarklockan klockan 09. FYYYYYYYYY Inte kul, men det var väl bara att gå upp eftersom jag skulle jobba klockan 11 :) En tråkig sak som hände på jobbet var att det var Jonas sista dag :( Buuuhuuu. Men han kommer få det great i Norge :D

Ikväll kommer Mami hit på tacorester från gårdagen. Gästerna åt ju knappt nånting (eller så hade jag gjort VÄLDIGT för mycket mat!).

Hoppas er dag varit bra? :)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0