Fartfyllt

Vilken träning säger jag, fy fasiken! Varför kan vi inte spela sådär bra på matcher? Vi har ju så högt tempo jämt. Men det kommer väl ;) Haha! Jag kan i vilket fall inte vara med och spela någon mer match innan juluppehållet :/ Och det suger!! Meeen det är kul att bara träna också :)

Idag ska jag STORSTÄDA! Oooooch JULPYNTA :D Tjoho! Som jag har längtat efter julen och idag är det bara 1 månad kvar till Julafton :) Wiiio! Och det här året ska vi inte åka runt lika mycket. På dagen blir vi hos Joakims familj sen mot kvällningen åker vi till min familj och sover kvar där :) Mys!

Vill ner till gymmet också, får se hur mycket jag hinner med storstädningen idag eller om jag tar det imorgon :)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0