Klackarna var definitivt i taket

Festen var grym! Men tråkigt när man kom inte till stan som vanligt :P haha Hur lång kö till krogen som helst så vi sket i det! Och tack så mkt Camilla för "du-vet-vad" du är grym! Men här kommer lite bilder som ni kan njuta av.

Förfest hemma hos mig och Joakim innan



Henrietta

Jag

Henrietta och Jessica under middagen

Jessica och Johanna (:

Caroline

Jessica

Jag och Jessica, det var vi vid vårt bord som var "skålbordet" ;D



Bakom oss satt dessa två pojkar, Joakim och André



Dansgolvet



Dansgolvet



Dansgolvet



Dansgolvet



Henrietta och Alex



Jag och Henrietta



Två grabbar vid "baren" :P



Och fina Henrietta får avsluta festen ;)

Det var riktigt tungt att jobba idag.. Fyyy faaaan! Men som tur var jobbade jag med bästaste Pia (: Pusss på dig söten!

Nu ska jag kolla på några fler avsnitt av scrubs och sen sova för imorgon jobbar jag 08.00 - 18.00...........

/ L


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjänster och gentjänster! ;-) Puss och kram!

2009-11-16 @ 13:24:36
Postat av: Lollo

Puss på dig!

2009-11-16 @ 20:18:35
URL: http://lollokull.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tackar för förfesten riktigt roligt hade vi/ Fredrik och Henrietta

2009-11-17 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0