DERBY IMORGON!

TJOHOOOOO ALLA GLADA!

Sitter här med en karaff med rödvin och kollar på Idol och fy fasiken vad bra Tove är och duetten mellan calle och Mariette, ojojoj! Tårar i ögonen har jag!

Imorgon är det derby i Bergahallen och jag är inte med :( Min häl är inte riktigt bra ännu så det är lika bra att vila den så kanske jag kan börja träna lite lugnt i veckan ;) Men jag ska ner och köra lite djungelvrål i hallen ;) klockan 10.00 börjar den. So be there!

Sen imorgon kväll blir det Moulin Rouge fest, jag längtar! Lägger upp en bild på oss sen ;)

Vet ni en till sak? Butikschefen på Jysk har sagt upp sig, så nu får vi la se hur allt blir men måste erkänna att jag kommer sakna jonas :(
Jaja, Jag och Pia smider planer i varje fall, och allt kommer att bli så bra ;)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0