ÄNNU STRESSIGARE

Två "nya" ord för denna dag, ÄNNU STRESSIGARE... Men nu är jag äntligen hemma ca 14 timmar senare!!! Så det blir väl snart sängen för mig för jag är RIKTIGT trött! Sitter i soffan och dricker Nyponsoppa ;)

Dagen idag: Började när klockan ringde 06.20.. Phu säger jag för tidiga mornar! Morgonmötet på Jysk började klockan 08.00 och sedan dess jobbade jag fram till 13. Förbi donken och köpte 2 burgare och sedan vidare till farfar och slängde in ett täcke så han får sova gott :) Hämtade emelie och körde till Kupolen, shoppade satan och hade det trevligt med Emelie :) Hade saknat hon så mycket! Släppte av Emelie och stack ut till mor och far i saxdalen samtidigt som jag planerade med alla om morgondagen i telefonen. Väl framme vid mor och far fick jag god mat och en lång pratstund, väldigt uppskattat! Åkte till Camilla och satt där och pratade hur mycket som helst :) lånade massa armband av hon så nu är outfiten klar tills imorgon! :) klockan blev 21.30 och jag var tvungen att åka och handla. Åkte såklart och handlade och nu sitter jag äntligen hemma :) MMMMMMMM

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0