091130 - imorgon är det 1 Dec.

Soffläget, som vanligt fast denna gång med en värkande mage! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ! Kan inte pillrena värka nu någon gång så man kan gå tillbaks till det normala (:

Julskyltningen igår var inge bra alls, meeen när det är julskyltning är hela staden öppen och därför kunde jag hämta ut mina linser igår! JIPPIE! (: och sen stack jag in på hemköp och köpte lite julstjärnor och en amaryllis :) Så nu har vi lite julblommor hemma också, tar kort sen när jag har fått ordning på julstöket hemma (: Vi har så mkt tomtar att vi inte vet vart hälften ska stå :/ Ojojoj...

Dagen idag då? Till gymmet med bästa Emelie, städa och slutligen träna innebandy. Det låter som en bra dag för min del! Mr.J går eftermiddag så jag är glad när jag har mycket att göra (: Haha!

Nej nu ska jag ta och bli människa igen (:

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0