Vitaminbomb!

Ja nu satsar vi på att blir frisk för nu har jag lite feber så jag var tvungen att handla och jag handlade inte lite frukt så just nu äter jag:

kiwi
apelsin
päron
äpple
honungsmelon
vindruvor
c-vitamin
mitt val kvinna tabletter (
massa vitaminer och mineraler i)
vatten
färskpressad apelsinjuice
the
med honung och ingerfära i
soppa till kvällen
köpte tre paket halstabletter också så nu jävlar ska jag bli frisk!
+ att jag har den där utrensningskuren som ränsar ur alla slaggprodukter i kroppen! Så nuu JÄDRAR!

ska prova ett nytt recept köttfärssoppa ikväll, det ska bli gott (: Men innan dess MÅSTE jag plugga, har inte kommit igång ännu :/

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0