Virus

Hej alla glada!
Idag är jag trött trött trött vet inte varför, verkar som om viruset inte har gått ur mig trots allt men jag är ändå glad eftersom dagen började med att jag hämtade min klänning som Annika har sytt åt mig till balen. Den blev så fin! längtar verkligen tills man får sätta på sig den nu! Något som är mindre bra var att jag var stressad igår när jag gjorde mat och självklar hade jag sönder en nagel på rivjärnet så nu är alla långa förutom tumnageln :/ Det suger!

När jag kom hem från Annika gick jag ut och gick i cirka 50 minuter, det var skönt!! Är supernöjd med min nya ipod shuffle som jag köpte i torsdags! Ett tips till dem som vill ha en liten, smidig ipod som man kan sätta fast vart man vill när man är ute och tränar!

Åkte till mor och far och där har det hänt grejer! Alla golv (nästan) är lagda, sovrummet är färdigtapetserat och det är lister överallt och taken är målade, i tvättstugan är väggarna målat och nästa vecka ska dem sätta in köket! Ååååh blir helt pirrig för det är så fint!! (:

När jag kom hem somnade jag på stört och sov över en timme, är fortfarande dundertrött men jag har plockat och pysslat lite hemma och nu ska jag försöka att plugga... igen...

Kramen!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0