VG+ .. :/

Muntliga nationella proven gick bra, VG+ men är så besviken på att om jag hade sagt "avslutningsvis vill jag säga ..." Så hade jag fått MVG, DAMN! Men jag ska väl vara nöjd ändå för jag var skitnervös! "/ ..

Jag och Lisa har haft en toppendag! hunnit med mycket med UF osv :D sen är hon sånt bra sällskap (: wiie! <3

Just nu sitter jag och Joakim (<3) och firar att jag är klar med nästan allt som hör skolan till! :D Har bara loggboken att skriva och det går ganska fort (bara jag börjar) sen är alla hemuppgifter klara och man kan bara låta dagarna gå i skolan! :D Så himla skönt! :D Vi firar det med god mat (fondue) och rött vin, sen ska vi äta mörk choklad! De ni! (:

/ L

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, jag hörde den.. Pratade med min syster och hon tyckte att den var bra :D

Roligt att höra lite svensk musik, haha!

Fira på nu och känn dig stolt, VG+ är ju kanonbetyg!

Kramar!

2009-05-13 @ 20:29:48
URL: http://emiliaswedberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0