Världens godaste köttfärssås

kan nog jag skryta med att jag gör! ;D Haha! Fyy vad god den är fast idag hade jag inga passerade/krossade tomater hemma så jag fick ta tomatpuré och grejer men den blev KANON ändå! (Y) Den sitts och avnjuts just nu, nästan lite avundsjuk på joakim som får äta den imorgon fast då kanske jag också kommer hem och äter den igen för den går inte att trötta på! ;)

Mår bättre nu, fast tidigare idag så mådde jag inte så bra, gick hem från skolan med en mega huvudvärk men den har gått över nu (: Men det lilla jag var i skolan hände det en del roliga saker, en månad kvar till studenten idag så då hade vi sköjj och här är resultatet :

Crillekrull

sen skrev vi "1 MÅNAD KVAR" på magen! Mycket vacker! Bra jobbat Crille, Jonatan, Sara, Frida och Mig ;D

Imorgon blir det till att prova balklänningen med skorna! Spännande för den är ju klar förutom nertill ;D

/ L

Kommentarer
Postat av: Sara

gud så vi är bra :P

2009-05-05 @ 18:42:26
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: Emilia

Haha, ja det blir ju gulligt på honom :D

Så himla trist, kommer inte kunna komma hem till studenten :( hade varit så roligt att se er springa ut och även se balen, men men!

3 arbeten och sen är det sommarlov och aldrig mer gymnasiet :D Vad händer i sommar, ska du jobba?

Kram!

2009-05-05 @ 19:37:54
URL: http://emiliaswedberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0