Bildkavalkad

Tjoho allesammans! :D
Idag är det inte fint väder här! Mulet och regn, blä! Fast det kanske blir en promenad senare ändå! ;D Annars så ska jag på EU-debatten i skolan idag så man blir liiite insatt i det hela för just nu kan jag INGENTING! Efter debatten ska jag och Lisa till solen! :D Kanske en promenad efter det?

Ikväll är det derby, DIF - AIK så den ska man väl kika på.. MAMMA slå inte på TV:n så kanske Djurgårn vinner någon gång ;D haha!

Nu kan jag bjussa på lite bilder från Lördagen..


Jag och Lisa hemma hos oss på "för öl"


Fin bild, jag och Joakim :D


Inne på China: Emelie och Carlos


Joakim och Karin


Lisa H och Jocke


Mattias, Anton och Evelina


Fredde och Andreas


Allesammans


Allesammans


Kyparn :D

Det var en mycket trevlig kväll med god mat, dryck och faktiskt ett tal (från mig ;D) haha! Nu blev inte Jullan med på någon bild men hon var med i varje fall (fick ingen fin bild på dig sweet)

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0