Update

Jag hann verkligen inte uppdatera igår så här kommer det en från både idag och igår!

Igår var jag som vanligt med min lilla mowgli (lisa) hon är ju så go! När jag kom hem ringde jag jullan och frågade vad hon gjorde och då sa hon att hon skulle komma hem till mig :D YES tänkte jag eftersom jag saknade julligullan! När jag satt och väntade ringde farfar och sa att han skulle komma förbi med lite kort! :D Det var trevlig att ha lilla farfar på besök!! Strax efter att farfar dragit kom julia (: Vi gick ut på en promenad och hade väldigt mkt att snacka om... Som vanligt ;D Haha! Kollade senare på The mentalist sen åkte Jullan hem och jag gick och la mig i sängen för att kolla på mitt tisdagsnöje GORDON RAMSEY och Hell´s kitchen! Auuuw (; Sängdags och godnatt för den dagen!

Idag då ? Jo jag kom precis hem från jobbet, var där i 10 timmar och 30 minuter!!!! Krånglade som fan i slutet men det är sånt som händer!

Ikväll är det Grey´s anatomy och Joakim är inte hemma, suck! Strötbölade förra avsnittet så jag fick ligga i Joakims knä medans han masserade mitt hår.. Hur ska jag klara mig ikväll? :O

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0