Springtur

En händelserik dag var det igår också, mådde piss först sen blev jag bättre och bättre under dagen, åkte till fagersta för att hämta ut min ipod vilket var väldigt bra! För då gick jag och Lisa in på smycka där jag hittade ett balsmycke, fast de beställde hem ett annat så det kommer nästa vecka så då måste jag dit igen men det kommer att bli så bra!
Sedan gick vi och fikade på vallonen och dom hade de godaste mackorna jag någonsin smakat på! SHIIT! Så gott! Sen åkte vi hem och tackade för oss, tack för att du följde med Lisa <3

När jag kom hem gjorde jag mat och laddade för att prova min balklänning med skorna, Jullan följde med och den är jättefin! Kommer bli snyggt i solen! Så på lördag får jag hämta den för då är den helt klar! (: Jag och Jullan stack hem för att ha myskväll med grey´s anatomy! Älskar verkligen de programmet!



Idag, säsongens första utomhus springtur och det gick tungt! Fast det kan ju bero på att jag bara har setat hemma och pluggat hur många veckor som helst, vart bortrest och sen nu har mitt gymkort slutat gälla och inte nog med det har jag vart sjuk så det finns skäl till att det gick tungt!

Nu ska jag snart iväg och handla lite granna sen ska jag plugga resten av kvällen!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0